وبلاگ شهرستان میچکا

وبلاگ شهرستان میچکا

وبلاگ شهرستان میچکا

وبلاگ شهرستان میچکا

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی چشمامو بستم

دانلود آهنگ

 میثم ابراهیمی چشمامو بستم

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی چشمامو بستم از میثم ابراهیمی با دو کیفیت متفاوت 128 و 320 ، لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت موزیک یاب

سبک آهنگ: عاشقانه و احساسی | ترانه سرا: حدیث دهقان | طراح کاور: شکیبا امیرک | آهنگساز: فواد غفاری | تنظیم: امیر بهادر دهقان

دانلود آهنگ چشمامو بستم میثم ابراهیمی در ادامه …

آهنگ میثم ابراهیمی چشمامو بستم

متن آهنگ چشمامو بستم میثم ابراهیمی

یکی همیشه هست که عاشق منه نگام که میکنه پلک نمیزنه
تنهاست خودش ولی تنهام نمیذاره دریا که چیزی نیست عجب دلی داره
با گریه هام میاد غمامو حل کنه نزدیک میشه تا من و بغل کنه
از آسمون شهر خیلی پایین تره در و که وا کنم خدا پشت دره
چشمامو بستم از کنارش رد شدم چشماشو بسته تا نبینه بد شدم
هر کاری میکنم ازم نمیگذره حسی که بین ماست از عشق بیشتره
چشمام و بستم از کنارش رد شدم چشماش و بسته تا نبینه بد شدم

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی چشمامو بستم

هر کاری میکنم ازم نمیگذره حسی که بین ماست از عشق بیشتره
نامهربونی با دلم نمیکنه به هیچ قیمتی ولم نمیکنه
یه قطره اشکمو که میدرخشه باز بهونه میکنه منو ببخشه باز
نامهربونی با دلم نمیکنه به هیچ قیمتی ولم نمیکنه
یه قطره اشکمو که میدرخشه باز بهونه میکنه منو ببخشه باز
چشمام و بستم از کنارش رد شدم چشماش و بسته تا نبینه بد شدم
هر کاری میکنم ازم نمیگذره حسی که بین ماست از عشق بیشتره
|____ ♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪_____|

یکی همیشه هست که عاشق منه نگام که میکنه پلک نمیزنه میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ ایوان بند منو دریاب

دانلود آهنگ

 ایوان بند منو دریاب

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی منو دریاب از ایوان بند با دو کیفیت متفاوت 128 و 320 ، لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت موزیک یاب

سبک آهنگ: عاشقانه و ریتمیک | ترانه سرا: حدیث دهقان | تنظیم: امیربهادر دهقان

دانلود آهنگ منو دریاب ایوان بند در ادامه …

آهنگ ایوان بند منو دریاب

متن آهنگ منو دریاب ایوان بند

دل به تو بستمو ول نکن دستمو آخه این دل؛ همه چیزه یه آدمه
آخ! با چه لذتی به همین راحتی سرِ تو، من بهم میزنم با همه
بگی جونم برات بینِ من با چشات؛ رازِ مخفی و پنهونه یه رابطس
پیشم هر روز بمون؛ نه یه روز در میون
تو، واسم واجبی آخه! مثِ نفس قفلم من رو چشات
بگه جونم برات منِ دیوونه رو دریاب
اصلاً هر چی غم و عالم و آدموُ دیگه ول کن
منو دریاب قفلم من رو چشات بگه جونم برات منِ دیوونه رو دریاب
اصلاً هر چی غم و عالم و آدموُ دیگه ول کن منو دریاب

دانلود آهنگ ایوان بند منو دریاب

رونده دلم وامونده دلم تو هر جوری می تونی؛ راه بیا با منِ حساس
جایی نرو! تنهایی نرو دلموُ خالی می کنم برات؛ جای تو اینجاست
قفلم من رو چشات بگه جونم برات منِ دیوونه رو دریاب
اصلاً هر چی غم و عالم و آدموُ دیگه ول کن
منو دریاب قفلم من رو چشات
بگه جونم برات منِ دیوونه رو دریاب
اصلاً هر چی غم و عالم و آدموُ دیگه ول کن منو دریاب
|____ ♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪_____|

دانلود آهنگ محسن چاوشی کجایی

دانلود آهنگ

 محسن چاوشی کجایی

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی کجایی از محسن چاوشی با دو کیفیت متفاوت 128 و 320 ، لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت موزیک یاب

سبک آهنگ: غمگین و دلتنگی | ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم : محسن چاوشی | عکس : کیوان محمدی

دانلود آهنگ کجایی محسن چاوشی در ادامه …

آهنگ محسن چاوشی کجایی

متن آهنگ کجایی محسن چاوشی

یه پاییزِ زرد و زمستونِ سرد و یه زندونِ تنگ و یه زخمِ قشنگ و
غمِ جمعه عصر و غریبیِ حصر و یه دنیا سوالوُ، توو سینه ام گذاشتی
جهانی دروغ و یه دنیا غروب و یه دردِ عمیق و یه تیزی تیغ و
یه قلبِ مریض و یه آهِ غلیظ و یه دنیا محالوُ؛ توو سینه ام گذاشتی
رفیقم کجایی؟ دقیقاً کجایی؟
کجایی، تو بی من؟ حرف رنگی تو بی من، کجایی؟
یه دنیا؛ غریبم کجایی عزیزم؟
بیا تا چشاموُ؛ توو چشمات بریزم

دانلود آهنگ محسن چاوشی کجایی

نگو دل بریدی خدایی نکرده
ببین خوابِ چشمات؛ با چشمام چه کرده
همه جا رو گشتم کجایی عزیزم؟
بیا تا رگاموُ، توو خونت بریزم
بیا روتوُ؛ رو کن منو زیر و رو کن بیا زخماموُ، یه جوری رفو کن
عزیزم کجایی؟ دقیقاً کجایی؟
کجایی، تو بی من؟ تو بی من، کجایی؟
|____ ♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪_____|

رفیقم کجایی دقیقاً کجایی کجایی، تو بی من تو بی من، کجایی محسن چاوشی